Najnowsze wiadomości

Projektowanie sal lekcyjnych - Jasne do szkoły

Podstawy zakładania Fab Lab

Przewodnik po każdym typie biurka do pracy siedzącej

17 października 2021 6:07

Artykuły biurowe dla Twojego miejsca pracy



Jeśli postanowiłeś poprawić swoją organizację w pracy, wyjazd do lokalnego sklepu z artykułami biurowymi to dobry pierwszy krok. Jeśli czujesz się przytłoczony wszystkimi opcjami, trzymaj się podstaw. Tylko dlatego, że coś jest słodkie i w ulubionym kolorze nie oznacza, że powinieneś to automatycznie kupić.

Aby dokonać właściwego wyboru, weź ze sobą tę listę narzędzi i materiałów biurowych, które musisz mieć przy sobie.

Podstawowe narzędzia do pisania

Chociaż możesz być kuszony, by wybrać żelowe pióro w fuksji, nie rób tego. Podstawowe pióro kulkowe, takie jak Bic Round Stics w kolorze czarnym, niebieskim i czerwonym, jest świetne i ekonomiczne.

Szukasz wytrzymałego mechanicznego ołówka z ołowiem, który nie łamie się za każdym razem, gdy próbujesz pisać? Spróbuj ołówka mechanicznego Pentel Twist-Erase Express z ołowiem 0,7 mm. Bonus: Jest do ponownego napełnienia!

Weź pięć paczek Permanent Markerów Sharpie. Trzymaj dwie lub trzy w swoim biurze, jedną w szufladzie na śmieci w kuchni i jedną w torebce. Używaj ich do pisania na kartonach, oznaczaj jedzenie w firmowej lodówce lub oznaczaj pliki. 

Wreszcie, uzyskać kolorowy zestaw zakreślaczy, aby zorganizować swoje elementy akcji w ostatnich notatkach ze spotkań, błędy, które należy poprawić, absolutne must-dos na liście rzeczy do zrobienia i podpisy, które są potrzebne. 

Notatki samoprzylepne

Kiedy wpadasz do czyjegoś biurka, a go nie ma, szukasz karteczki pocztowej? Tak, szukasz! Używamy ich do notowania przedmiotów akcji, jak tylko przyjdzie nam do głowy, zaznaczania strony w umowie, albo do sesji burzy mózgów. 

W rzeczywistości, notatki samoprzylepne są tak popularne, że w sklepie z artykułami biurowymi można znaleźć cały korytarz poświęcony tym notatkom.

Weź pod uwagę zachowanie podkładek w tych trzech rozmiarach: 2"x1", 3"x3" i 3"x5".

Notatniki

Mimo, że korzystamy z technologii, która została zaprojektowana tak, aby uczynić nas bezpapierowymi, wszyscy nadal mamy potrzebę posiadania notatników. Używamy ich na spotkaniach, do spisywania naszych dotychczasowych prac, do pisania projektów notatek czy listów.

Weź dwa wymyślne zeszyty, aby wyróżniały się w twoim morzu papierkowej roboty. Użyj 5 1/2"x8 1/2" do robienia szybkich notatek, zadań do zrobienia lub do użycia z kompaktowym planerem dziennym. Ponadto, weź 8 1/2"x11" do notatek ze spotkań, projektów i spotkań z klientami. Zastanów się, czy nie zapłacić trochę więcej za tę odmianę z trzema otworami. Oszczędzisz czas, jeśli często będziesz dodawał notatki ze spotkań lub klientów do segregatorów.

Segregatory i zakładki indeksowe

Pracując nad lepszą organizacją, rozważ użycie segregatora dla każdego obszaru odpowiedzialności, projektu lub bieżącego zadania, za które jesteś odpowiedzialny.

Dobrą opcją jest dwucalowy, ekonomiczny segregator widokowy firmy Universal z zewnętrzną przezroczystą nakładką z tworzywa sztucznego do wstawiania okładek lub tytułów grzbietowych. 

Bindery są bardziej wydajne, gdy są używane z zakładkami indeksu.

Zestawy indeksów mogą być drogie, ale jednocześnie ładne. Uniwersalne dzielniki spisu treści lub karty indeksu Simon Marketing 30% Recycled Spisu treści są efektywne i ekonomiczne oraz dostępne w większości sklepów z artykułami biurowymi.

Foldery i etykiety do organizowania dokumentów

Opracowane i skomplikowane systemy archiwizacji nie działają. Im bardziej skomplikowany system, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo jego utrzymania.

Wybierz manillę, top-tab, foldery z 1/3 cięciami. Możesz kupić pudełko 100 za mniej niż 10 dolarów. Możesz napisać bezpośrednio na karcie lub użyć podstawowych etykiet folderów. Dobrą opcją są białe etykiety folderów Avery do drukarek laserowych lub atramentowych.

Klipsy segregujące do grupowania rzeczy

Spinacze do segregatorów są bardzo przydatnym narzędziem organizacyjnym. Będziesz chciał mieć je pod ręką w małych, średnich i dużych. Świetnie nadają się do przechowywania zasobów projektu razem, organizowania materiałów do rozdawania na spotkaniach lub zajęciach szkoleniowych, lub korygowania dokumentów przed ich wypełnieniem. Osobiście możesz użyć spinaczy do segregatorów, aby wspólnie płacić rachunki lub organizować kupony do wykorzystania w sklepie spożywczym.

Dziurkacz

Segregatory nigdy nie będą dobrym narzędziem organizacyjnym, jeśli wszystkie dokumenty i notatki będą po prostu luźne w środku. Trzy-otworowy dziurkacz w biurku sprawi, że dokumenty będą regularnie dziurkowane i składane w odpowiedniej sekcji segregatora.

Jest to jedno z narzędzi, w którym inwestowanie nieco więcej może się opłacić. Nie ma nic gorszego od papierów, które są dziurkowane nierównomiernie lub nie pasują do innych papierów w segregatorze.

Dobrą opcją w średniej cenie jest Swingline LightTouch High Capacity Desktime Punch. Ceny wahają się od 15 do 20 dolarów każda.

Lampka biurkowa

Oświetlenie biurowe nie zawsze wystarcza. Niektóre badania mówią, że im więcej światła masz w swojej pracy, tym lepiej możesz się skoncentrować. Wybierz więc lampę, która pasuje do Twojego stylu i znajdź odpowiednią moc, której potrzebujesz w swoim biurze. 

Co dobrego jest mieć zorganizowane biurko, jeśli nie widzisz tego wszystkiego dobrze?

Poczuj się kompetentny z właściwymi artykułami

Kiedy musisz zapytać współpracownika, czy możesz pożyczyć długopis, marnujesz swój czas i ich. Po pójściu na zakupy tych podstawowych artykułów biurowych, poczujesz się kompetentny, zorganizowany i pełen energii, aby dobrze się bawić.